dimecres, 23 de desembre del 2009

FI DE GITIC

Comentari i valoració del curs

Al llarg del quatrimestre respecte la creació del bloc, ha esta present una certa curiositat en l'aspecte estructuratiu. La responsabilitat com a blocaire de actualitzar certes entrades per setmana ha fet que la bitàcora es generi quelcom afegit en la nostra vida.

En un principi hem va suposar una certa dificultat el funcionament d'aquest però hem va sorprendre la facilitat que aquesta va desapareixer.

El que més m'ha agradat de les entrades del blog ha estat el poder enllaçar tot allò que es realitzava, o sigui mantenir un contacte continuu amb la xarxa i totes les seves possibilitats. el poder afegir videos, webs,gadgets,altres blogs...

Per tant, el blog no només ha estat un exercici per rebre una puntuació al final en l'assignatura de GITIC o de COED, sino per un enriquiment alhora de postejar i compartir tot tipus d'informació i exercicis realitzats.

Una de les intervencions que hem va copsar més gratitud de fer-la va ser la creació d'un powerpoint a la xarxa.

Va ser un procés força llarg, ja que en un principi vaig provar d'enllaçar-ho amb slideshare però no hi havia moviment ni so,per tant vaig obtar per slideboom que si que et deixa fer tot allò que calia.El problema que s'em va presentar després va ser la falta d'audio, o sigui els sons predeterminats que vaig afegir que presentava powerpoint, si que s'escoltaven, en canvi,la cançó d'ENYA no.

Després d'unes investigacions vaig saber que no admetia cap altre format que no fos WAV i vaig anar a una pàgina perque em convertis d'mp3 a WAV però no va funcionar.
Finalment vaig decidir baixarme un programa conversor "CONVERTER", quan la vaig tenir transformada sentia una satisfacció inmensa.

http://www.slideboom.com/presentations/104743/MUSICOTERAPIA

Una segona intervenció va ser segons el meu parer de molta utilitat, l'exercici de manegar correctament totes les utilitats que presenta la realització, confecció i plasmació d'un vídeo.

http://angcv2.blogspot.com/2009/11/blog-post.html

Va ser una bona elecció per haver-la fet al principi del curs ja que el haver-la fet en grup solidificava lligams d'aprenentatge cooperatiu.

Respecte l'àmbit informàtic va ser un proc´´es si més no llarg que ens va ocupar uns 3 dies. La confecció del video va ser allò que es va trigar més a fer, l'efecte del es veus, els sons, els talls d'imatges...

Per concluir, afegir que totes les activitats que hem realitzat a l'assignatura ens han ajudat a endinsar-nos en un món interactiu on hi han infinites possibilitats.

Estic ben segur que el nostre nivell de coneixement i manipulació de certes eines a millorat notablement des d'inici de curs, encara que sabiem com entrar dins la xarxa no coneixiem ni molt menys tot el que ens pot oferir.



"Dime y lo olvido, enséñame y lo recuerdo, involúcrame y lo aprendo"
Benjamín Franklin


BON NADAL!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada