diumenge, 25 d’octubre del 2009

COED

Divendres 23 d'Octubre

Vam visualitzar un vídeo amb la finalitat d'entendre l'estructura d'un debat.

Consistia en una competició on diferents estudiants universitaris debatien sobre un tema polític i d'actualitat.
La xarxa vives realitza aquests debats per dos motius:

1.Promoció d'activitats on participen els estudiants
2. Potenciació de l'ús de la llengua catalana

Els equpis estan formats per 3 equips dividits en 2 grups, 2 oradors,2 documentalistes i un reserva.

Hi han 2 torns a la introducció per part del capitans.-5 min
Seguidament 2 torns de refutacions més 1 minut protegit.Les interpel·lacions duren com a màxim 15 segons.

No es pot parlar entre el públic ni entre els membres del grup.

REFLEXIÓ

Bé, aquesta classe ha sigut bastant profitosa ja que amb l'observació i l'anàlisi d'aquest debat, es demostra la importancia a seguir un ordre en tot allò que comporta el diàleg grupal.
Seguir certes indicacions i regles és essencial per poder mantenir una conversació ja sigui, amb dos persones o un grup.

APROFUNDIMENT

Si volem aprofundir en la qüestió de l'ordre en la parla i el llenguatge hem de tenir en compte tots aquells conceptes exposats en la classe aquella on es van repartir diversos textos referents a aquest tema.
Podem repassar conceptes com escoltar,sentir,silenci,parlar,entendre,llenguatge dels ulls...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada