dissabte, 31 d’octubre del 2009

ANÁLISI ANUNCI



DESCRIPCIÓ ANUNCI
L'actor principal es un noi adolescent, que ens mostra varies formes de sobreviure amb pocs diners.

El noi a la mínima oportunitat menja gratis gràcies a mostres de degustació i les promocions, comprar roba encara que sigui compartida entre els seus amics o ir a la festa de la "tomatina" per menjar per la cara.

TRANSCRIPCIÓ

“Voy a contarte mi vida, sin un pavo y sin movidas, si la casa invita, yo me apunto y no me pierdo ni un fiestón, tardes gratis de cines, unos euros entre los cojines y en la cancha con la jet set aunque curre de castor….
Mola encontrar zonas WIFI para ver todos los videos frikis, macro concierto por el morro y además en zona VIP… vacaciones solidarias en un cole que está en Nicaragua, cambio abrigo super retro por un finde en Amsterdam… o… de promociones sobreviviré… esta chupa compraré y nos lo pondremos tres
Y… me meteré en la gala de entrega… Langosta Sushi y Caviar esta reventando el baaar…
Una mosca en el suflé así que lo paga usted… canguro de noche siempre es un buen plan, me hago DJ y entro By The Face y una churri japo, menudo pivón dice que me invita que vaya con ella a Japón….”

DECORATS i ENQUADRAMENT

Els decorats canvien al canviar la frase que diu l'adolescent fent simultaneïtat amb el que diu i plasmant-ho.
L'enquadrament respecte l'enfocament de la càmara es normal, l'angle d'enfocament es paral·lel al terra.
Respecte els plans va conjugan amb pla general i pla panoràmic.

MÚSICA

És una melodia que es repeteix constantment,l'estribillo ens el remarca amb els seu xiuxiueig del principi. A partir d'aquí va parlant fent les mateixes notes.

VALORACIÓ PERSONAL

Aquest anunci bàsicament es per distreuren's no té cap missatge subliminial, si més no el que comprem la fanta.
L'anunci és basa en la originalitat i amb la seva melodia fa captar al emissor.
Com es pot deduir va adreçat a gent jove, vol captar la seva atenció ja que utilitza un llenguatge molt col·loquial.

3 comentaris: