dissabte, 7 de novembre del 2009

(NOU) Qui ets tu?




Pau Nin

Et vaig trobar com qualsevol caminant que troba una muntanya i s’admira.

Et vaig obervar i a grans trets puc destacar de la teva fisionomia dos aspectes, una gran alçada i un somriure continuu en la teva cara.

Metafòricament quan les muntanyes et fan una rialla, el caminant té la curiositat d’endinsar-se en elles.

El primer dia vam parlar, vaig trobar que erets una persona amb força vergonya però més endavant em demostraries que aquesta desapareixeria radicalment. El segon dia ens vam quedar a dinar.

Quan el caminant s’ha endinsat en la muntanya, observa tot allò que conté i la pot definir, si es rocosa si es arenosa, si conté força animals, si té molta vegetació etc.

Endinsant-me en el teu ésser com el caminant en la seva muntanya, vaig captar una certa tranquil•litat que emeties en cada moviment que feies i sempre present en les accions que prenies.
El teu caracter com he dit abans es caracteritza per la teva tranquil•litat, tranquil•litat que ve donada per la teva seguretat que tens en tot el que fas, aixi mateix posseeixes una forta personalitat.

Quan un camina per una muntanya vol una certa tranquilitat, un cert silenci, que els sons siguin harmoniosos i no massa estridents.
Com l’essencia de la natura i la seva pau, tu Pau no t’agrada tot tipus de música, t’agrada ser selectiu, apostes per la música indie.
Però el ser selectiu no és només amb música, ho fas en tots els àmbits, t’agraden poques coses però de bona qualitat.

Les muntanyes són respectuoses amb tot allò que es troba en el seu àmbit, ofereixen protecció als animals, ens deslluernen amb els seus colors.
Tu Pau ets respectuós amb les opinions dels altres i mesurat en les teves paraules. Acceptés qualsevol queixa i defenses tot allò que et sembla obvi, ens enlluerne’s amb la teva iniciativa.

Per acabar, el caminant quan va a una muntanya, si aquesta li agradara, vol quedar-s’hi.
Jo, com el caminant m’he quedat amb tu Pau, et considero una persona a admirar i amb qui es pot confiar, de la que puc aprendre moltes coses.
Sincerament, espero que aquest aprenentatge sigui mútu, amic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada